Obchodní podmínky
Pár základních bodů, co je dobré vědět:
- rezervaci zboží nutno provést minim 48h před akcí (kratší termín rezervace nemusí být včas vyřízen a přijat dodavatelem)
- nutné složení kauce v hotovosti při převzetí zboží u dodavatele
- kauce při výpůjčce 3 a více druhů zboží je stanovena dohodou zákazníka a dodavatele při tvorbě rezervace
- celková cena půjčovného bude stržena ze složené kauce, zbytek složené kauce je vrácen zákazníkovi ihned po kontrole a převzetí zboží dodavatelem
- zákazník ručí za vrácení zboží ve stejném stavu jako při převzetí, při poškození zboží zákazníkem je stržena z kauce poměrná část odpovídající poškození
- zákazník nepůjčuje vybavení třetí osobě
- uzavřením kupní smlouvy s dodavatelem uděluje zákazník souhlas se zpracováním osobních údajů
Kompletní obchodní podmínky
1. Základní údaje
Dodavatel
Jaroslav Ženíšek
Brigádnická 334, Líně-Sulkov
IČO: 73721824
Kontaktní údaje
Tel.: +420 605 576 460
Email: info@pujcovnaline.cz
Na emaily odpovídáme zpravidla ve lhůtě do 12 hodin, nejdéle však do 3 dnů
2. Objednávka zboží
Seznam zboží na stránkách www.pujcovnaline.cz je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky.
K objednání zákazník vybere zboží a kontaktuje dodavatele pomocí e-mailu nebo telefonicky. Domluvená objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží.
Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Ceny si zákazník ověřuje a vybírá před dokončením objednávky. Ceny zboží jsou platné v momentě uskutečnění objednávky.
Zrušení objednávky
Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit.
Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.
3. Dovoz zboží a montáž
Dodavatel neposkytuje zásilkovou službu třetí stranou. Vybrané zboží je nutné si buď osobně vyzvednout na adrese dodavatele v předem domluvený termín nebo mu bude dovezeno dodavatelem (případně i instalováno) v místě konání akce. Vše podle předchozí domluvy zákazníka a dodavatele.
Způsob dopravy
Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy. Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník sám, aktuální ceník je uveden na stránkách www.pujcovnaline.cz v sekci "Doprava a montáž" nebo je možné si jej vyžádat v provozovně dodavatele v písemné podobě. Možný způsob dopravy a podmínky dopravy zboží najde zákazník v sekci "doprava a montáž".
Způsob uhrazení ceny za zboží
Zákazník skládá kauci dodavateli za vypůjčené zboží na domluveném místě předání nebo v místě konání akce.
Zákazník obdrží potvrzení o složení kauce případně i návod k použití výrobku.
Instalace a montáž
Po předchozí domluvě je možná Instalace a demontáž zboží dodavatelem přímo v místě konání akce. K ceně za výpůjčku je tak připočtena cena dopravy a montáže. Ceník a podmínky jsou uvedeny na webových stránkách www.pujcovnaline.cz v sekci "doprava a montáž".
Převzetí zboží
Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí.
Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem
Komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována telefonicky nebo elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.
4. Osobní odběr zboží
Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno na předem domluvený termín.
Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout.
V případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením kauce a převzetím zboží zákazníkem.
5. Odpovědnost za poškození
Zákazník souhlasí, že si přebírané zboží zkontrolovat a souhlasí s jeho stavem při předání. Je zavázán půjčené zboží vrátit ve stejném stavu, v jakém bylo zboží bylo při předání, neporušené, bez přidaných vad a poškození.
V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kauce, která je dodavatelem vrácena po skončení výpůjčky zboží, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.
6. Odstoupení od smlouvy
Právo dodavatele na odstoupení
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit, zejména v případě nedostupnosti zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění.
Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky na uvedené kontakty na webové adrese www.pujcovnaline.cz.
7. Ochrana osobních údajů spotřebitele
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků.
Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat e-mailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.
Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.
Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává může zákazník kdykoliv změnit.
Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na info@pujcovnaline.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky.
8. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.
Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.pujcovnaline.cz.